Rubrika: Bella štorija ili fake novitade

25.05.2020

Rubrika: Bella štorija ili fake novitade

Smart Grad odustao od projekta „Honey-money“

Iz raznih krajeva zemlje stizale su vijesti da su hrvatski pčelari odlično poslovali u korona doba. Tražila se staklenka hrvatskog zdravog proizvoda više! Konačno smo kupovali zaista nešto hrvatsko! Čini se da je inspiriran tim vijestima i Smart grad odlučio nastaviti sa svojim poduzetničkim ambicijama. Pokrenuo je pčelarsku zadrugu. Medijski je Smart Grad već od ranije reklamiran zbog svog vizionarskog podruštvljavanja poduzetništva te otvaranja prve klasične gradske kavane (KGK) na Trgu oslobođenja: KGK “Dolce far niente”. Po otvaranju ta je KGK dana na upravljanje MGF (multipraktik gradska firma) “Općinela”, da bi ova svoju Gunessovu listu veleradnika u francuskim žutim prslucima popunila još i pipničarkama i konobarima. A od nedavno su se odlučili za još jedan poduzetnički bum, tres! Pokretanje projekta pčelarske zadruge- “Honey money”.
Ustvari, piloti projekta (zzzzzz) su već up startali na suncobranu KGK, tako da se odmah ukomponiraju u ugostiteljsku djelatnost. Naime, preraspodjelom rada planira se da će pipničarke dok ne budu posluživale goste, a što često biva, šetati pčele u Parku Tugamum na ispašu, i potom saće slatkog pčelinjeg nektara prazniti i dobro ambalažiranog u fake štroncade pod brendom “Najmed u Srednjoj i jugoistočnoj Europi” ponuditi ga na tom NEEU tržištu. A taj bi se prodavao, mašala, kao halva! I postao bi pipničarkama sigurniji izvor zarade od prodaje crne kave, čije zrno nije plod autohtone mediteranske biljke iz parkova Smart Grada . Pipničarke bi postale produktivne, i zbog pune kase, više za njih ne bi morali zarađivati plaću parking-men naplatom parkirnih mjesta i „šoferšajaberskim“ kaznama na automobilima svojih sugrađana. Bio bi to un bel tiro - izvor zarade iz matič(i)nog pčelarstva. Jer da bi se plaća zaradila treba nešto i proizvesti u Smart Gradu, a bogami i prodati, kaže zakon tržišta. Šoldi su vajka u modi.

Proaktivni žuti prsluci u masliniku

Ali to nije sve. Nakon provjerenih poduzetničkih aktivnosti žutih prsluka iz „Općinele“ u bavljenju vrtlarstvom, drvokletstvom (sječom stabala), kavanarstvom i pčelarstvom, iz te mega korporativne tvrtke planiraju i novu agro djelatnost- maslinarstvo. Smart Grad bi tim poljoprivrednim poduhvatom proizvodio i svoje “Naj maslinovo extra virgo ulje” postavši opasna konukrencija Idesovoj udruzi maslinara “Maslina –Olivo” i svim njezinim uzgajivačima -zlatnim maslinarima. Iz Smart Grada najavljuju da će „Općineli“ prepustiti i upravljanje socijalnim vrtovima nazvanima “Boguizanogu” pa da sjebu i OPG-ovce na području Smart Grada. Ovakvim vidom razvoja gospodarstva, HORTHYkulture, prehrambene i drvne industrije uništili bi svu konkurenciju i zaustavili onaj preostali produktivni zamašnjak u gradu te otvorili nova radna mjesta za svoje službenike iz gradske uprave koje namjeravaju otpustiti. Dakle, trebao se pojaviti jedan mali ubojiti virus da raznese sustav u p.m. Smart Grada. Proglasili bi službenike tehnološkim viškom te ih prerasporedili na profitabilne poslove u proširenoj reprodukciji mega firme “Općinele”, a nekima bi, možda, ponudili i kakvu tvrdu stolicu u Feštumu i Nerazumu. Time bi Smart Grad postao Europski šampion u smanjivanju administrativno-birokratskog aparata, a vijest će prenijeti HINA i TANJUG. A možda i albanska ATA jer u gradu stanuje i masa Albanaca. Naslovna vijest-title mogla bi biti začinjena prosperitetnim sjeverno korejskim marketinškim parolama: “Smart Grad po mjeri svakog čovjeka… i jednog političara”.
Alpinističke glazbene tour večeri u KGK
Smart Grad bi ovim višegodišnjim projektom zaokružio ciklus razvojnih aktivnosti nazvanih GRAD - NAJBANKOMAT u HR, jer bi time za sve svoje podanike i uhlje
nike (netransparentno pretakao šolde iz buže u prazno. A kad šoldi i nestane, dont vory, na scenu stupa Mr. SALE i prodaja umaške djedovine, and so be happy. Za smartične blagadne koncem godine svi zaposleni će “penetrirati” u KGK, gdje se u dobra stara vremena odražavao show -muški striptiz, ali ovoga puta će timskim radom, gradska LGBT zajednica (lako građanima bosti tur) organizirati alpinističke glazbeno-tour večeri. Pobjednik je onaj tko se na koga popne više puta. I častiti će se medom, kavom i maslinovim uljem. Naravno, prvo će složno svi zapjevati himnu Smart Grada: “Druže posadimo cvijeće!” Neopisiv(o) projekt i primjer kao bi gradovi trebali istisnuti poduzetnike, obrtnike, poljoprivrednike, gospodarstvenike, OPG.-ovce, banke…iz grada. I postati prvi poduzetnički koncentracijski logor u ovom dijelu Europe.
A sve je zapravo počelo od pčelica iz roda Maja koje su se narojile u in flagrante pozi jednog jutra na suncobranu ispred KGK “Dolce far niente” tjerajući rijetke goste da sjednu za stol u kavanu.
Te iste večeri oglasila se HINA javivši da nema više bojazni i da građani Smart Grada mogu navaliti u KGK jer su pčele uklonjene. Naime, procijenjeno je da oko bavljenja pčelarstvom ima previše posla. Odustalo se od eko-projekta i nove poduzetničke razvojne vizije Smart Grada. Neki izvori tvrde, da apsolutno nije bila riječ o ikakvom pilot projektu. Navodno su pčele u gluho doba korona krize samo zalutale na suncobran KGK u potrazi za svojim majušnim stanom u nekom dimnjaku na obližnjoj zgradi. Znači, i pčele je virus poremetio, no važno je da nije ove iz Smart Grada te da nemaju nikakav pametan projekt razvoja poduzetništva na vidiku.

Rubrika: Bella štorija ili fake novitade
Piše: Šinjora Koka od Pera