Umag, grad elitnog turizma

08.08.2022

Umag, grad elitnog turizma

Umag, grad elitnog turizma

O „umaškom elitnom turizmu“ mnogo toga je rečeno i napisano. „Što se babi snilo to joj se i tilo“. Slogan umaškog elitnog turizma odavna je „Umag grad Hipermarketa gdje se jeftino pije i jede“.

Sjedim u jednom od ugostiteljskih objekata s vrlo pristupačnim cijenama i ispijući svoje piće zamijetih automobil dobre i više srednje klase kako se zaustavlja i nedugo zatim odlaze u neposredni Hipermarket. Uskoro izlaze s dvije boce pića sjedaju za stol izvade piće ono isto koje su maloprije kupili i započnu piti. Na upit konobarice što će popiti odmahuju rukom. Usput sa susjednog stola uzimaju pepeljaru kako bi mogli pripaliti cigarete. Nakon dvadesetak minuta dižu se sa stola ostavivši boce na stolu i punu pepeljaru opušaka.

Sjedaju u svoj automobil Čeških registracijskih oznaka BAU 3785 i odlaze.

Iz čitave ove priče poučno je to što su na stolu ostavili prazne plastične boce jer bi vjerojatno bile odbačene u neku od umaških graja.

Tiramola Z. V.